4

Idag har jag ätit väldigt mycket jul mat. Och det var väldigt gott ! Jag åt prinskorvar,potatis, vitlökssill, lax, kakor och godis. Och säkert något mer. Det låter inte så mycket men det blev mycket när man lägger ihop allt som låg på tallriken:P

Jag ska lägga till att jag har två underbara systrar tyckte min syster på dag 1. Hehe. Jag har två äldre systrar som heter Carolina och Angelica. Dom är 29 och 25 år gammla. Så jag är en liten sladdis som vi brukar säga. Det är väldigt skönt att va tycker jag. När jag var lite var det jätte tråkigt för jag hade ingen att leka med. Men tur har jag två kusiner som är i min ålder som jag lekte väldigt mycket med när jag var liten :)

Carolina och hennes dotter Alexandra :)


Angelica :) Förlåt för bilden men hade ingen annan bild :(

Jag har bilder på oss tre på datan som är trasig tyvärr så kommer inte åt dom:(

Kommentarer
Postat av: angelica gahm

Fy fan vilken bild! Tack så mycket:) Det är tur att jag har något att skylla på. Bilden är tagen dagen efter Melwin föddes.

2010-12-25 @ 15:41:21
Postat av: Vic

Precis så du har en anleding att se ut så:P Som sagt jag hade ingen annan bild på dig :P

2010-12-26 @ 15:51:17
URL: http://viiictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0