6

Min dag idag har inte varit någon överdrivet rolig så jag tänkte skriva om igår istället. :)
Igår var jag och min vän Fredrika i Sthlm. När jag fyllde år fick jag ett presentkort på ett spa.
Så jag och hon hade beställt en massage som heter Hawaiian lomi lomi massage. Det var hur skönt som helst kan jag säga!! Skillanden mellan vanlig massage och den här massagen är att dom använder andra rörelser och går mer djup på musklerna. Ingen av oss hade varit där förut och det var riktigt mysigt där. Det låg i en källare och när man kom in där så var det hur mysigt som helst. Det var tropiskt och fint där. Där kommer jag nog gå fler gånger och det var inte överdrivet dyrt heller. Sen gick vi runt på stan med tusen andra personer. Skulle aldrig klara av att bo i Sthlm. Hatar när det är så mycket folk. Jag köpt faktiskt inte så jätte mycket. Men jag kom hem med ett par skor, fyra st björn borg trosor och en kajal. Vi gick in i en affär och där hade dom två trosor för 100 kr och det vara bara märkes grejer som t ex björn borg. Riktigt nice :)
Det var en riktigt skön och roligt dag. :)

Tack så jätte mycket !! :)


 


Kommentarer
Postat av: f

Tack själv! Det var en toppendag <3

2010-12-29 @ 23:35:01
Postat av: Vic

Det måste vi göra om ! :) <3

2010-12-30 @ 23:33:48
URL: http://viiictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0