Borta !!

Jag hittar inte min mobilsladd till datan !! :O Helt borta.. :( Får be min pojkvän om hjälp sen när han har slutat och jobbat. Han vet säkert vart den är. Hehe. Igår var jag på lucia uttagning men tyvärr kom jag inte med. Men det var roligt att bli en av 18 som fick komma dit :) Men tyvärr var det inte så söta tjejer som kom med tycker jag. Dom sjöng hur bra som helst men dom som röstar kollar ju bara på sötheten. Men det fanns iallafall några som var söta :)
Fick reda på att jag var ett poäng ifrån den som blev det sjude kandidaten. Men jaja. Så ska snart åka och sätta in min tungsmycke igen för jag tog ut den bara för att juryn inte skulle bli äcklade:P Det blir ju många av sånt. Hahaha.
Nu är det sista dagen med ledighet. Vi har haft studie dag idag och igår. Det har varit hur skönt som helst!!! :)
Men imorn är det dags för verkligenheten igen och det är tillochmed prov imorn:( Så det blir och plugga idag.

Men ni får ha en bra dag! :)

// Vic

Kommentarer
Postat av: Emma

Var det kul på uttagningen? :) jag skulle också ditt men jag ligger hemma och är sjuk så fick inte chansen att komma ditt :(

2010-11-08 @ 18:52:12
Postat av: Vic

Ja jag hörde det det var riktigt tråkigt att du var sjuk då :( Mår du bättre nu? Ja det var roligt men jag var väldigt nervös :P

2010-11-08 @ 21:20:02
URL: http://viiictoriia.blogg.se/
Postat av: Emma

jo jag börjar bli bättre nu :) okej vad bra, jo de förstår jag, jag gick´o va nervös innan jag med :P

2010-11-08 @ 22:32:19
Postat av: Vic

vad skönt :) inte kul och vara sjuk så länge :( Ja det är ju inget man gör varje dag precis :P

2010-11-11 @ 15:18:50
URL: http://viiictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0