20 Februari 2011

Idag har jag inte bloggat så mycket för jag har pluggat strörre delen av dagen. Det är söndag så då brukar det bara vara plugg tyvärr. Men nu är det bara fem dagar kvar tills det är lov!! :) Ska bli så skönt. Har precis gjort klart en labbrapport. Riktigt tråkigt och svårt att skriva såna tycker jag även om själva labben är rolig att göra. Plus att jag tycker det är svårt att skriva såna texter där man måste kunna formulera sig och kunna vara en bra stavare. Som ni kanske märker ibland så har jag mycket stav fel. Har alltid varit dålig på att stava. Men så är det. Det är bara att acceptera. Det är lite därför jag har blogg också för att lära mig att skriva bättre. :)
Nej nu måste jag gå och plugg till vårat svetsprov vi har imorn. Det är så skönt med svetskursen för vi har bara ett prov på hela kursen resten så är man i verkstaden och gör grejer. :) Det är riktigt skönt.

Ni får ha en trevlig kväll :)


1 vecka och 6 dagar kvar ! :)

Kommentarer
Postat av: angelica gahm

Måste vara släktdrag....jag är oxå dålig på att stava. Kram

2011-02-20 @ 22:37:38
Postat av: Vic

Det är bra att man inte är ensam om det ! Kram

2011-02-21 @ 13:37:53
URL: http://viiictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0