Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag. Hoppas ni får en trevlig dag idag :) Ikväll ska jag och älskling ut och äta. Vi skulle ha gjort det nä vi firade 1 år men då hamnade jag på sjuk huset. Så ikväll firar vi 1 år och sen så hade vi 14 månader i lördags och plus att det är alla hjärtans dag idag :) Många säger att alla hjärtans dag är inget att fira men det är inte att köpa grejer det handlar om. Det handlar om att vara med domman älskar. Man behöver inte köpa godis, nalla och blommor. Det kan vara så enkelt som att ut och gå, bara att få vara med varandra.

Jag älskar dig Paul. Du är det finaste jag har och alltid haft. Första gången jag såg dig visste jag att det skulle bli vi även om vägen dit var jobbig. Vi har upplevt mycket tillsammans. Väldigt mycket faktiskt. Både bra och dåliga saker men vi har aldrig svikit varandra när vi behöver en axel och gråta ut imot. Tack för att du stötar mig och att du står ut med mig. Du är hela mitt hjärta. Det kommer vara vi för alltid, iallafall som det känns nu. Jag älskar dig !!

Egentligen borde den här dagen vara en väldigt dålig dag för mig. För 17 år sen idag så fick vi reda på att jag hade diabetes. Men som jag brukar säga att för mig spelar det ingen roll för jag låter inte min sjukdom ta över mitt liv. Jag är den jag är. Jag hade varit precis samma människa utan diabetes.

Kommentarer
Postat av: Joakim Winberg

Jag är glad för din skull vännen =)

2011-02-16 @ 20:30:46
Postat av: Vic

Tack så mycket :)

2011-02-17 @ 15:32:19
URL: http://viiictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0