Rygg ont

Börjar få väldigt ont i ryggen nu. Nu tänker ni säkert gud hon har ont hela tiden. Men förut idag när jag var i stallet så tänkte jag att jag skulle rida barbacka på Saab och det gjorde jag. Det varade väl i kanske 5 min sen började hon trava som en galning och galoppera. Jag fick inte stopp på henne och hon tänkte springa in i staketet men då vek hon undan så han sprang in i trådarna för dom såg hon inte och så voltade jag över henne och landade på ryggen. Det positiva med det hela var att min huvudvärk försvann. Haha.
Hon är lite knasig den hästen men älskar henne väldigt mycket ändån. Hon bad om ursäkt efter åt. Nu tänker ni hur kan en häst be om ursäkt ? Man såg i hennes ögon att hon hade dålig samvete och hon blev väldigt gosig och det brukar hon inte vara så ofta. Lite äventyr i vardagen.

Nu får ni sova så gott :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa! okej :)

vad ska du göra i helgen då?

2011-02-24 @ 23:41:38
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: sandra

nej men Saba då.. Hu! hoppas hon sköter sej annars :-)

Kram till er// kusin

2011-02-25 @ 09:32:08
URL: http://superbus.zoomin.se
Postat av: Vic

Det kan hända med vilken häst som så ;P Ja det gör hon :) Hon är så fin :) Vill kunna börja hård träna med henne snart så hon bli ännu finare :) Saknar dig gumman du får komma hem snart ! :) Kramar

2011-02-25 @ 11:46:21
URL: http://viiictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0