11

Jag har två systrar som är 11 och 7 år äldre än mig. Jag skrev lite om dom när jag skrev om mig själv. SOm jag skrev då tycker jag det är jätte bra att vara en "sladdis". För er som aldrig har höra talas om en "sladdis" det är när man har syskon som är mycket äldre än en själv. När jag var liten tyckte jag det var jätte tråkigt att dom aldrig ville leka med mig, och jag tror dom tyckte att jag var jätte jobbig för vi kunde bråka väldigt mycket.
Men nu tycker jag att vi tre har jätte bra kontakt och sen dom flyttade hem ifrån så har vi aldrig bråkat.:)

Min syster Angelica är 7 år äldre än mig. Hon bor tillsammans med sin sambo Jim och sin son Melwin som är 8 månader, 1 mil ifrån Visby. Min syster är väldigt envis av sig. Och nu när hon är mamma ledig så bor hon nästan på friskis och svettis. Hon har tre olika pass som hon leder, annars så brukar hon vara där och hjälpa till. Hon är en riktigt godis gris. Det kommer hon alltid vara vad hon än säger !! ;)

Min syster Carolina är 11 år äldre än mig. Hon bor tillsammans med sin sambo Philip och sin dotter Alexandra (5år) i en vila i Visby. Hon är väldigt konstnärlig av sig. Hon är jätte duktig på att pyssla och framförallt göra tårtor. Hon kan göra nästan vilken tårta man vill med olika motiv. Hon håller även till på friskis och svettis fast hon är värd istället för ledare.

Det var lite om dom :)




Kommentarer
Postat av: angelica gahm

Jag har faktiskt 4 pass och ja jag kommer nog alltid att vara en godisgris :)

2011-01-12 @ 22:27:01
Postat av: Vic

Haha jaja 4 pass. Inte lätt att hålla koll :P

2011-01-13 @ 19:08:07
URL: http://viiictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0