Till salu

Jag har några plagg som jag ska sälja tänkte släng in dem här innan jag slänger in de på Tradera! :)



Från Gina Tricot. Ena är lilarandig och den andra är blå randig som ni ser ;) 35 kr/ st eller 50 kr för båda :)
Storlek: XS.


T-shirt från Monki. Strolek: XS. 50 kr.


Äkta Peak Performance linne. Storlek S. 50 kr.

Alla kläder är nytvättade :) Dom finns på Gotland i Visby. Så om det är någon på fastlandet som vill köpa någon av dom här så betals fraken av den. :) Om någon är intresserad så kommentera och skriv din mail adress :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vill köpa det sista linnet! Peak:-D kram kusin

2011-03-18 @ 18:19:24
Postat av: Vic

Jag har lagt undan den till dig !! :)

2011-03-19 @ 22:56:53
URL: http://viiictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0